TALK ABOUT OUR FUTURE LIKE WE HAD A CLUE



i New Year's Eve tävlade de lite grann om vems barn som skulle födas först på nya året. allmänt ovärt att fylla år då. förutom att i filmen fick de pengar. aaa räcker ju länge.

och lite bitter är jag för jag hatar att veta att nån ska berätta nåt för mig men att behöva vänta tills de gör det. etc etc etc. Gym Class Heroes Stereo Hearts Cover av Collin McLoughlin. tröttnar inte?!!?!? sen att jag inte vet hur man säger hans namn är ju en annan sak. mclaolin? mcloulin? mcloflin? mäcläflajn?

för ett dygn stod vi vid busshållsplatsen och skrek åt att bussen aldrig kom. men den kom och vi fick nästan vänta länge innan raketerna kom. men aa. så kom den ju och vi klev på och jag stod och trängdes med kortavläsaren och hanna och martin och markus och övrig personal på 92:an. så skulle först niklas och de på och sen typ 49042042 tjejer. roligaste bussresan i mitt liv.

och ja jag väntar fortfarande på hemligheter. tack för sympatin. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0