FORWARDSLASH

hur mitt hår skulle kunna se ut. hur mitt hår aldrig kommer se ut. hur jag förmodligen aldrig kommer gå klädd.


06 - Månadens mål med förklaring. 


skulle jag välja helt fritt så skulle ett mål vara att ha en mitt-i-veckan-middag med mina fina människor. samt en sällskapsspelkväll. alternativt båda två på en gång.
sen att kunna springa där folk ser mig utan att skämmas. blir sjukt obekväm fastän jag aldrig sett människorna plus aldrig kommer se dem igen. får typ bråka med mina ben för de verkligen vill springa till min aspeppiga musik, medan mitt huvud inte vill, trots att öronen sitter närmare huvudet än benen.
sen ska jag äta färre köttgrejer för jag vill det och sen lägga upp nåt slags budget kring den 25e för att inte bajsa ut mina pengar på ingenting. 

naej lol. vadå mål. mellanmål? ni såg ju två av mina mål idag. fortsätta så? "nu äter jag det här för jag är hungrig". adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0