if you drink enough vodka it tastes like love

 
man måste dö några gånger innan man kan leva sjunger håkan hellström och den meningen tänkte jag på när jag under kvällen panikat flertalet gånger över framtiden. vad ska hända och hur ska det hända och hur löser vi det ena och det tredje och gah
 
bröt ihop och byggde upp mig och fick sen den där känslan av att målar jag inte mina naglar nu så dör jag. så jag tog mina mest hatade lack och varvade dom. vitt och så den där kluddliknande gröna färgen. uäk. ibland fattar mormödrar ingenting. 
 
och när allt lugnat ner sig och inte kändes lika hemskt längre så ville jag ut och fota och jag vill skriva skriva skriva och nu tänkte jag kasta kläder och sånt. det är bra för magen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0