kom ge mig solen, kom ge mig hav

 
assssså bra helg men full helg. sällan jag älskar min säng så mkt som jag gör just nu. bland det bästa som finns är ju att fjolla ner sig i sängen med en kopp te i handen och ba gosa med tjugosju kuddar och läsa bloggar, *surfa runt* och ba fuck viktiga aktiviteter. kräftis igår var awesome och tabaszcos veg(vägg)burgare vill jag adoptera. ok bra. 
 
vet ej hur jag klarade av det där 5timmars passet på jobby ikväll efter baksmällan från helvetets djupaste dalar(?)   haha ville dö. men hade mest en av mina bff-kunder så det gick bra. vi tittade på moraeus med mera och diskuterade oskar linnros' stil, past and present. d va kul herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0