thank you red bull, google, vodka and wikipedia for making this possible

 
vi skapade världens bästa samling sovplatser i amandas vardagsrum i fredags kväll. det var elins födelsedag och vi firade med lite vin, det vanliga perfekta snacket och det värsta jag vet - skräckfilm. men till och med det gick bra. det läskigaste i mitt liv upplevde jag senare på natten - jennys paniksnarkningar. haha den hjärtklappningen.

vi sov mer eller mindre allihopa och jag gissar att jag sov mest som den treåring jag är. vaknade upp outvilade och hungriga på äventyr!!!!!!!!!!!!!!
 
 
sen hade vi världens bästa dag. från åkermark till strandkant, från karusellknas till amerikansk vintage!!!! 
 
asså kolla ba
 
 
 
hahaha de här bilderna är typ bajs i jämförelse med the real deal :p 
 
jag lyckades paja min mobil, vi grät av skratt pga dumheter vi sa under resandet och skreksjöng i den trånga men älskade bilen. upptäckte nyköpingsdagarna och besökte ica oppebys toalett x antal gånger. kvinnan på americana vintage var lika underbar i oxelösund som hon alltid är i sthlm och amanda pratade livet med henne. vi fyndade som aldrig förr och var så jäkla taggade hela dagen. linnea och amanda åkte äcklig karusell och som från ingenstans satt erik segerstedt framför oss på en scen och sjöng i don't wanna be. gah<3 underbaraste underbaraste underbaraste gänget i mitt liv och perfektaste dagen. muah 
 
avrundade dygnet med att bli alldeles för full på eriks kalasfest och jockes fotograferande kan typ sammanfattas med den här egobilden. bra drag fan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0