är du tuff, rolig, kritisk, rebellisk, lydig, social, framåt, blyg, ängslig, målmedveten, slö, händig, huslig, likgiltig, impulsiv, snäll, omtänksam, egoistisk, dömande, energisk, seriös, morgonpigg, givmild, generös, snål, konflikträdd, kaxig, solidarisk, smart, lättsam, fåfäng, utseendemedveten, stilmedveten, kroppsfixerad, åldersmedveten, filosofisk, trygg, stresstålig, flexibel?

happy valentines<33333333333333333333
 
hej pussisar jag mår allt bättre och idag har jag bara småslängar av huvudvärk, total lost-ness osv. imorrn eller iaf på lördag borde jag vara PÅ TOPP.
 
idag har jag druckit sju liter vatten(pga måste enligt läkare hålla mig ordentligt eh återfuktad?), fyra koppar kaffe osv så har gått på toa 304 ggr. det är det mest spännande idag + VEM ÄR JAG-analysen som vi gör i tema identitet. typ bra tema, jag tror. herrå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0