HEJ MIN BLOGG ÄR EN STOR ORDBAJS HERRÅ igen

 
hej bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. mmm jonna why so kreativ
  livet rullar, jag jobbar, jag mår bra av det. tydligen. att gå upp 06.30 kändes inte så jääävla hemskt pga det är rätt trevligt att jobba inom hemtjänsten.
   eller, 
nu ska jag väl inte skrika JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR MITT JOBB förrän det gått något tag, men nu efter 2 dagar känns allt väldigt OK.
 
 
mennne
skön brud jag är som iggar alla stora studentgrejer btw(aja) xD   tackat nej till kryssning, till bal och nu till allt 100dagarsfirande. (såg nu att jag redan skrivit om detta aja tjat tjat hej hej)
   men de fking pengarna som rullar in istället känns ganska mycket värdare, särskilt nu när vi börjat fundera mer seriöst över vilken omväg vi ska ta när vi åker HEM om drygt ett år. jesus kristus, det är så sjukt.
 
mars imorgon. 
går så in i helvete snabbt. 
a herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0