vad som än händer

så är det alltid nån här inne och kikar

 
-vänner, det händer grejer. framtiden säkras ca ekonomiskt. jag bara hoppas och ber för att jag överlever och inte smälter ihop till någon pöl på ett fult golv eller så.
 
, jag missar studentgrejer på grund av detta och gråter lite åt det. men jag hoppas att det jag missar inte är vad man lever på i längden. det tror jag inte att det är heller.
 
- i oktober kommer jag härifrån. aldrig har man väl tyckt om en höst så mycket innan våren ens har börjat. 
 
 
och det var en fin dag idag och det är så jobbigt att jag är så ljuskänslig just nu att ögonen fick panik och huvudet ungefär la av. vill ju kunna föra en konversation på mer än en halvtimme plus vistas utomhus såna här fina vinterdagar utan att avlida sedan. MEN MEN det kommer. 
  step by step jonna step by step.
 
i fredags samlades vi iaf för att göra och sätta upp studentkalendern och mandy var glad för det.
sen hade vi rolig samhällslektion som innehöll t.ex. lite pinsamma historier + tusen timmar till av annat konstigt prat om filosofier osv. kgy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0