vi kommer aldrig att förlora

ok såg nu att det står en snubbe där uppe? gu va man upptäcker saker vid beskärning
 
 
fin helg fina människor fint liv. 
  hade friends här i fredags och vi satt på altanen till typ kl11. fick tända ljus och allting pga mörkt, men frös inte. ok alkohol kan ha spelat in där men men whatever. pratade om allt mellan himmel och jord, jag sänkte musiken, jocke höjde musiken, folk kom och gick och det va chipssmulor överallt. kul att va värd typ? ha nåt som händer i mitt hus? händer ju eh aldrig.
 
sen har jag vart trött resten av helgen men det har vart kul. sett sjuttielva filmer fast somnat istället osv. hahahaha somnade två gånger while speaking också. rolig jag 
 idag va vi i eskilstuna och hälsade på tvillingar igen. jag matade den ena och hon tittade argt på mig. sen höll vi händer och yogade tsm. det va kul herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0