A BEAUTIFUL SIGHT, WE'RE HAPPY TONIGHT



imorse låg jag och mamma i varsin soffa och sjöng med i jullåtarna från absolute christmas-skivan. jag viftade med fötterna i takt med musiken och kände mig allmänt fin.
senare på dagen bråkade jag med en långbent fux som hjälper mig att tygla mitt humör. ridning är som terapi. vet inte vart jag tagit vägen utan mina tjurskallar till ston.
ännu senare på dagen skrattade jag magen av mig med hanna. vi är ju extremt talanglösa på super mario nu för tiden. vi skyllde det på att vi börjar bli vuxna och därmed inte har lika bra reflexer som förut.

senaste timmarna har jag pysslat med en engelskaredovisning som andreas ska kasta om och skapa en broschyr av. imorgon börjar vi med radio och jag har aldrig skrivit ett såhär långt inlägg såhär snabbt. THE WORDS ARE JUST COMING TO ME. okej byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0