PARTY AT MY FEET

http://www.youtube.com/watch?v=jXTYG0BOy9U&feature=player_embedded

länken här ovanför, kolla in den. underbar video med anywho för H&M.

det gick en snabb ilning genom mitt hjärta när jag påminde mig själv om att jag nu efter 11 dagar kan få titta igenom mina älskade modebloggar, mina favorit online-shoppingsidor och online-magazinen. ibland är det de tre sakerna som jag helt och fullt livnär mig på.

jag har ingen koll på hur västerås ser ut just nu, förutom att det är underbart vackert midsommar-regnigt. jag ska försöka ta mig ner till stan så fort jag kan, ta mig en sväng runt omkring och sedan möta upp mina bästa vänner för latte, frappe eller nåt annat fint.

jag är hjärteglad åt att vara hemma igen. jag har aldrig älskat sommarregn så mycket som jag gör idag. aldrig uppskattat min 120-säng mer. mitt grå+röda rum har aldrig varit finare och mina saker har aldrig varit mer värdefulla. helt otrolig vad tio dagar kan göra.
ha en underbar dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0