HOW MANY TIMES WILL YOU LET ME CHANGE MY MIND


demonstration: storbloggarn

lovade mig själv att bära med mig kameran hela dan, varje dag. igår hann jag bära med mig den tills jag knäppt ungefär 3040(jaaaaa) bilder på mig själv och batteriet dog. idag drog jag fram den efter solen gått ner. jag är extremt bra på det där.

och man kan ju inte gå och lägga sig när man är på dåligt humör så jag gjorde helt enkelt inte det. lyssnar på one direction för de är ju så äckligt söta. eller typ 3. pallade inte låten förrän efter jag kollat videon cirkus 5 gånger. nu är den på spotify också.
och johanna lever ju
och sen ler jag åt erik och karin bylund och massa grejer och jag ba nanana häpi och hela livet va ett disco och oj aaa heidodå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0