MAN MÅSTE SKINA, SÅ ÄR DET BARA



jag har klappat en bebisgris idag. jag sett kidz rulla in under traktorer de kunnat typ utantill. jag har luktat som om jag hade hela den där ladugården inuti min halsduk. jag har blivit glad av folk jag saknat. jag har skrattat åt människor som är underbara. jag har fikat med fina människor. jag har ätit thaimat två gånger. jag har lyssnat på halvgalna historier. jag har varit imponerad över annans kreativitet. jag har varit smått kreativ själv. jag har kommit hem till glad familj. jag har varit allmänt jätteglad hela dagen.
hej om nån förstör min kväll det minsta lilla ska jag(eller nån jag tvingar) slå ner den människan så att den inte kan röra sig på sju år. aaa bra hej pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0