IT'S NOT COMPLICATED


låten? nje. videon? JAAAAA


men ja. det svider och sticker lite grann ungefär där alla revbenen börjar/slutar, där i mitten nånstans.
och ja. det är lite jobbigt att leva i den där lilla ungdomsklyschan som vilken ungdomsroman som helst handlar om.

jag skulle kunna skriva en sån fantastisk krönika just nu. slänga ut dessa tankar över ett word-dokument och sedan låta den bli publicerad, läst, kritikerrosad. skulle till och med tjäna 220 kronor på det.
seriöst. den skulle vara så grym.
om jag kunde underteckna den med "Anonym" skulle jag göra det.

nu räcker det med att falla tillbaka i gamla "oj kolla hur jag mår"-vanor och skriva ut det lite halvdolt såhär på min åh-så-kända-blogg.
det är ju inte det att jag mår dåligt eller är ledsen.
det är bara att det är en sån jävla klyscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0