DEAR GOD, MAKE ME A BIRD SO I CAN FLY FAR, FAR FAR AWAY FROM HERE


pussbild på mig och alex tagen av fina matilda
alex som fyller år på samma dag som mig och som jag pussat på så himla många gånger under våran snart 12 år långa relation.

så har en till vecka gått. påsklove osv. mm. 
bott i mina fina nyagamla jeans jag köpte för under 50-lappen för en vecka sedan. tränat både med erik, själv och med pappa. ätit lunch och middagar med vänner och sovit 1000 timmar. lyssnat på radio och mimat medan jag promenerat. lekt med fina klasskompisar plus hästar. fotat ingenting. gråtit åt film jag redan sett och sett hp flera gånger. dansat livet ur mig och gjort bort mig sjujäklamycket men hade brutalt kul under tiden så det kvittar. sett en grävling och en äckelstor spindel. och bitchat som vanligt och klagat en hel del och skvallrat som fan. och haft det bra och efter imorgon kommer jag tro att jag är fett redo för de två månaderna som är kvar av årskurs två men kommer strax upptäcka att nej det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0