DO YOU THINK WE CAN DANCE?


känner mig som hemma och dansar på väggarna. glömmer tid och är inte längre mörkrädd. det finns inget bättre

i veckan har jag fått ny chef. gått vilse på gryta och gungat på skolgården. halvgråtit åt martins tatuering och gått på linn och emilias vernissage. fått bästa boken av pelin och uttryckt mina känslor för den i klartext på twitter. på tal om twitter, blivit med svensk twitter. fått två artiklar publicerade i tidningen och ca fått en miniliten åsikt om den ena. blivit kallar loreen x antal gånger och spelat med. tydligen velat ha solsken och evighetsnätter och skrattat med min favvosyssling. flippat ur i avlångt kök och varit så satans glad.


imorgon är sista april och valborg. valborg när jag var 14 blev jag alkoholpåverkad första gången och valborg när jag är 17 kommer spenderas i stockholm med amanda och pelin och på kvällen ska pelin introduceras för begreppet "majbrasa". det blir fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0