I'M THINKING OF A NEW NAME THAT I COULD GIVE MYSELF, ONE DAY I'LL BE MYSELF, ONE DAY I'LL BE MY OWN

ca 0,1% av de skratt vi tagit oss igenom den här veckan.
pelin valde vykort att skicka hem till turkiet och jag har mått illa över hennes kommande hemfärd ett antal gånger. så har både jag och amanda valt samhällsinriktningen till trean. jag har grattat ny-öhm-ihopade par och hittat gamla vodkaflaskor under min säng. fikat med underbara kollegor och velat tatuera mig galet mycket plus färga halva håret i ungefär vilken färg som helst. börjat räkna i matte b igen och pussat på fint folk. min elit i livet så att säga.
fått skäll av chefs chef pga oexisterande anledningar och intervjuat piercare som gjorde konstig piercing på en som heter jennifer. målat läpparna svarta och klurat ut ett nytt vis att matcha min glitterklännig. hjälpt hanna att hitta fyra byxor/shorts som hon ur egen ficka betalade 14 kronor för, och börjat förbereda tönts födelsedag. halvgråtit åt amandas laleh-filmer och störtgrinat åt titanic. döskrattat åt pelins "någon åt frukost i samma säng imorse" och skrivit min första dikt detta år.  och så. fin vecka tror jag. fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0