37 GRADER CELSIUS ÄR ALLTING SOM BEHÖVS

ungefär vad jag åstadkommit i fotoväg den här veckan. eller fotväg. haha nej men.
det har vart en ganska bra vecka. varit seriöst pmsig en hel del men livet som kvinna, vad kan man göra. gjort vlt-jobb och varit halvintresserad av att diskutera ideologier. haft himlen på naglarna och lett åt att paramore är så himla bra. förklarat för pelin att deras texter är min bibel ibland. och hon nickade förstående.
pelin ställde frågan "what is 'neger'?" på mattelektion och jag sprang 2 kilometer på 11 minuter. sett min syster överta bikinitopp jag fortfarande kan ha och överlevt fredag den 13e utan problem.

igår drog jag med amanda till eddie när erik ändå skulle dit. fjortisfest men hade ca bestämt mig för att ha the time of my life så vi undvek fjortisarna, höll oss i köket/på balkongen och hade fan skitkul. gjorde sönder en brassestol och erik och amanda städade balkongen helt frivilligt.
haha så bäst.

Kommentarer
Postat av: städerskaNN

HAHAHAHA BRASSESTOLEN

2012-04-15 @ 21:13:16
URL: http://amandalanerva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0