2012 I REVY FEBRUARI FTW

vi jobbade på med lilla vilja.
skulle ha första mötet men eh det dog ju. i juni fick jag dock mvg i kursen så what the hell.
tacosdag i skolan hahaha kära älskade mat. 
johannas klass hade utställning och massa fina kåmpizar log mot mig från hennes vägg naw. 
 
vi hade en sex and the city-temafest hos elin som blev till något helt annat. samma kväll hade jag min bombshell-bh på mig och fick allihopa att stirra på mina c-kupebröst. 
 
hittade min bästabästa klänning på stadsmissionen och såg ut såhär en dag när jag bar den. kände mig lite som kitty jutbring samtidigt som väldigt snygg och ****udda****
 
mine fine kåmpizar. i guess vi fikade hos pierre bara. 
 
a nä i februari hände väl inte så mycket. försökte lära ålga att göra grejer på kommando men hon fattade ingenting. skrev dessa ord: "en tjej satt i soffan några meter bort och grinade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. serri. vad gör man av en gråtande lajvare? finns det botemedel? what would dumbledore do?" 
 
lunchade hos jenny och lekte med "min lilla erik" senare samma dag. haha naw
 
och jag kärade ner mig i laleh och jag carpe diemade varje måndag+fredagmorgon och fick pussar på huvudet kring alla hjärtans dag. simon kallade mig wannabe hipster och om jag minns rätt var det pga röda byxor? eller vare de knallblå? hatten? haha gah

sjöng högt på bussen hem en dag och jag blev allt gladare efter att mitt hjärta varit i kris två gånger på få månader och sen var väl februari också slut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0