2012 I REVY JULIGEN

i flera dagar var jag bara helt tagen av vilken bra jävla vecka vi hade i borlänge. alla bästbästa konserter vi såg, hur många vårrullehelveten vi åt, hur ont fötterna gjorde och hur kallt/varmt det var i tälten på nätterna/morgnarna. hur fulla vi var ibland och hur många tårar som rann när regina spektor spelade samson och hur hårt hjärtat slog när vi stirrade på mumford & sons. hur lycklig amanda var efter rise against och vilken glädje jag kände pga laleh.
OCH ALLT ANNAT ASSÅ DET VA SÅ MYCKET GAAAAAAAAAAAAAAH
 
 
erik drog till spanien och jag drog till västkusten. spelade sims forever hahah bästa och drack vin om kvällarna med moster, mormor och mosters sambo asså <3. åkte longboard, lekte med kossor och skrattade åt att det va översvämning i västerås. ne men. hehe. 
 
 
sen jag vet inte. det var sommarlov och sommarjobb hela dagarna. (sommarjobb som bestod av att jaga kattungar, skratta åt gubbarna som aldrig jobbade, lyssna på historier, sova, sola, gå vilse, etc)
gjorde intervju med västeråstwittrare hahaha och sophia gav mig nummer till en medelålders gubbe ist för till josefin hahah pinsammast. läste 'allt jag säger är sant' och älskade den mer än allt. 
 
wtf aja juli "aja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0