2012 I REVY MEN OKTOBER OCH NOVEMBER

 
såg magic mike på bio och erik kunde inte hålla ögonen i styr.
 
jag saknade sommaren, frihet och en kropp som inte gör ont. ville mycket. hade väl höstdepression.
 
 
erik och vilma hade tjejkväll i vardagsrummet här uppe.
 
skrev en tråkig söndagslista och rebecca fick ringa till irland för att se om vi fick ha med bilder i nju:z och det va typ det roligaste nånsin,
 
 
och mitt i allt fick vi veta att ung-sidorna skulle bort från vlt och vi ungare sörjde så himla mycket.
 
och vi gick 2 varv bland marshaller i ett tvåkilometersspår med friskis. 
 
jag längtade bara bort och erik gästbloggade xD
 
vi åkte till italien och det va bäst trots dåligt väder. en soldag hade vi i alla fall och vi firade med alkoläsk på strandpromenaden.
 
 
maskinen spelade på pluto och vi dansade galet och trängdes ihjäl.
 
anna hade sin maskeradfest och trots kort kväll var det lyckat tills det blev olyckat. alla gäster hade asbra kostymer och det va verkligen kalasfeeling.
 
sen hängde vi hos erik. kortspel, fifa och vodka hit och vodka dit. och så förstörde vi stämningen genom att ta oss ner på stan. men fan vad jag skrattade med bästbästa amanda och hanna. 
 
och jag ville tillbaka till halvtaskigt italien men stod istället i västeråshallen på gymnasiemässan i typ ett halvt dygn.
 
 
och jag fick följa med amanda på johan glans och det va så sjukt roligt, bästa
 
vi såg sista twilightfilmen på bio och det va skitläskigt hahah varför kaosa dom med slutet???
 
bytte ridgrupp och det va skitbra och sen var det sacomässan, vi träffade emma watson, och blev besvikna på gamla gardell. förutom när han pratade om torka aldrig tårar utan handskar. love. 
 
 
så oktober var nästan hemskt och november mycket bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0