DÅ I VÅRT MÖRKA HUS STIGER MED TÄNDA LJUS SANKTA LUCIA

 
kg-folks instagrambilder. FAN vad kul det va och FAN vad bra vi var

rahma och yerson som bråkade om vem som var lucia. vi som skriksjöng lite otajmat jämt. danserna som ja nej jag vet inte ahaha men så roliga. julklapparna vi gav ut och vigseln jag och amanda ordnade mellan mattias och nadia helt i hemlighet<3. och när jag tog ner alfons till scenen och grät ut min kärlek till honom och simon avbröt mig och vi improvisationsteatrade så vackert. och hjorth som tingeling såklart hahaha.
längtar tills filmen kommer så ska jag se showen om och om igen. 

älskar klassen för det grymma jobbet de gjort och alla filmer vi fick till och ååååh så bra vi är. fick hur mycket beröm som helst och adrenalinet var väl på topp i två timmar efteråt haha. älskar stå på scen fan:P
 
ikväll firar vi vår bästhet med en försenad lussevaka som förmodligen kommer döpas om till KG-vaka men jag vet inte. pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0