HEJ MIN BLOGG ÄR EN STOR ORDBAJS HERRÅ

kan folk sluta gå på bal och kan folk sluta vara sjuka eller i obalans för mina kontrollfreaksögon orkar inte se det. 
kan restaurangen i skolan sluta bygga om för orkar fan inte gå in till stan varje dag oups avslutning imorgon så behöver ju inte det mer i år iaf:p
 
på fredag är det kg-fest och jag lääängtar trots att det kommer inkräktare på besök. alltid så flipp och sjujävla kul på våra fester. alltid alltid. vi älskar varandra extra mycket då. IF YE KNO WHAT I MIIN. 
 
anyhow. 
 
1. amanda och jag ägde ihjäl halva sverige igår på våra seminarium i engelska c och samhäll c (damn vilka kurser va). pim och priya haha älskar oss 
 
2. detta: 
 
3. önskar mig en samling öl på glasflaska i julklapp. olika sorter, olika former.
 
4. gärna en egen lägenhet också. 
 
5. och en framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0