SO GIVE ME HOPE IN THE DARKNESS

lånar eriks spotify för mitt tog slut av nån anledning? har haft världens mysdag och avslutar den här motherfucking vecka 48 med sån här blogglista ni vet. 
 
 
 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pappa blev glad av födelsedagspresenten. Lilla Lovisa var på randomfesten. Random kille blev löjligt lycklig när jag bestämde att vi skulle lyssna på Mumford & Sons i många minuter.


Vad gjorde du kl 08 i morse? 

Sov.


Vad gjorde du för 15 min sedan? 

Såg klart Pirates 4 och åt en apelsin.


Det sista du sa högt? 

Ålga vafan ge dig nån gång.


Det senaste någon sa till dig: 

A MEN DÅ SES VI I VECKAN HERRÅ - hanna


Vad har du druckit idag? 

Mjölk mjölk mjölk kaffe kaffe vatten.


Vad var det senaste du åt? 

Apelsinen ju. 


Vad var det senaste du köpte? 

Vilma köpte pepparkaksdeg för mina pengar om det räknas? Annars hamburgarna från


Vad är det för färg på din ytterdörr? 

Vit.


Vad är det för väder hos dig nu?

 Kaaaallt. Klar himmel, snö på marken och i träden, vackert.


Godaste glassmaken? 

Kokos kanske. Eller vit choklad.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 

Ja. Eller asså att man typ kan se på en person att denna kommer jag bli kär i inom kort. Tror inte att man verkligen blir käääär direkt.


Sover du tungt? 

Eh jag antar det? Eller vet inte. Är väl ganska lättväckt ändå. Hur fan mäter/vet man sånt?


Drömmer du mardrömmar? 

Väldigt sällan. Och det jag kallar mardrömmar är typ sånt som gör att jag känner mig stressad/orolig när jag vaknar. Det är inte skräckfilmstema i mina mardrömmar.  


Trivs du med ditt jobb? 

Trivdes:P


Favoritklädsel? 

Går i perioder. Döälskar fortfarande min glitterklänning, men sen jag hittade den stora beiga stickade tröjan är ju den favvo med t.ex vit klänning och tjocka strumpbyxor.


Favoritlåt just nu? 

Har nog ingen. Börjat lyssna på massa radioprogram och sånt ist för på plain music. Men Astrologen när Darin sjunger är fin.


Vad ser du om du tittar till höger? 

*kollar åt vänster*. Aej men åt höger äre bara en vägg. Kikar jag uppåt hänger plektrumet från Krunegård-spelningen där.


Vad gör dig glad just nu? 

Snön. Den kom så lagom och jag hoppas den ligger kvar hela vintern. Vill inte se slask ever again. Snö ett bra tag sen ska den bara försvinna snabbt som fan samtidigt som träden får knoppar. Drömma kan man ju liksom:)  


Vad ska du göra härnäst? 

Se Så mycket bättre och dagens julkalender.


Höger el vänsterhänt? 

Vänster puss


Humör just nu? 

Trött I guess. Gråthumör.


Favoritgodis? 

Marabou mjölkchoklad.


Kläder just nu? 

Haha serri… Leggings, mjukisbyxor, mjukiströja, onepiece, strumpor, raggsockor. Är så fucking kall efter lång promenad med Hanna hahaha.


Sommarplaner? 

Jobba jobba jobba så vi kan dra till Australien i Oktober sen.


Hur många kuddar sover du med? 

Tre, men behöver nog 1 eller 2 till.


Morgon eller nattmänniska?

 Morgon tror jag. Faktiskt.


Vad är viktigast för dig? 

Eh att må bra. Att ha motivation och inspiration. Alla sorters kärlek.  


Är du kittlig? 

Lite. Ibland lyckas jag vara inte kittlig alls. Ibland verkar jag vara kittligast i världen.


Snarkar du? 

Nja, händer väl? Mamma brukar säga att jag ”snusar”. Typ andas väl högt.


Stjärntecken? 

Tvilling.


Stökigt el välstädat?

 Inget av det. Nåt mitt emellan men mer åt välstädat håller. Oftast är det dock stökigt hos mig.


Vad längtar du mest efter just nu? 

Lucia tror jag. Tror vi kommer ha svinkul med klassen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0