DON'T APPEAR TO CARE

nä men tjena. här hänger jag i för lång lugg och mössa.
trivs som fan idag. trodde jag gjorde ett once in a bloggday-inlägg men icke. ni måste ju få se todays outfit osv. 
hehe där rök alla läsare.


hur som helst är de här i byggnaden och lajvar sig och skrämmer livet ur mig. trivs_inte_med_att_ha_så_mycket människor här. ok om de håller sig på bottenplanet. men när de ska inkräkta på skolan och sitta och titta på en man ba hehe naaaej du. go back to where you came from.


en tjej satt i soffan några meter bort och grinade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. serri. vad gör man av en gråtande lajvare? finns det botemedel? what would dumbledore do?


the fray hur som helst och får ont i kroppen för de är så freaking bra.


sen är nr 12 på min blogglek vem jag vill byta liv med för en dag. och just nu i detta kalla land är det fan matilda gustavsson. hon passar så freaking bra i mössa. antingen har hon det perfekta huvudet eller de perfekta mössorna. skiteri vilket. adjö

så jävla ironisk rubrik också - lol-inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0