HE USED TO BE HILARIOUS, BEFORE HE LOST HIS SENSE OF FUN

hähä glad.

sedan allahjärtans har jag fått en puss på huvudet varje dag. jag har haft ett welcome back-moment och blivit kallad wannabe hipster. har dock i övrigt fått fina komplimanger och lett stort åt ingenting. och åt fint väder. 
jag tycker om det här. det mesta. jag tycker om så mycket.
(så länge det inte är blåsigt ute)


jag slutar snart. trots att jag fick gå hem vid halv två har jag suttit kvar i skolan. lyssnat på gitarrspel och tagit en liten nostalgitripp. även börjat skriva på examinationen. who am i, undrade jag lite när jag liksom ba jobbade på en sån här fredagseftermiddag. 
åh usch, den här dagen är så jävla vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0