JAG HAR TRILLAT DIT, JAG HAR FALLIT, JAG HAR VAKNAT

älskar till och med när hon tappar bort sig.
idag har jag lett riktigt stort åt saker som gått helt förlorade. och jag såg två personer lysa upp precis samtidigt vid den stora uppenbarelsen att båda två lyssnar på all time low (alex till och med twittrade om det). och jag har druckit juice. jag som aldrig dricker juice.
och eh ah. vi fick ju ledigt i 2 dagar från skolan. så vi tog vara på det idag och jobbade både med lilla vilja och radion. imorgon tar jag dock helledigt, sover ut osv innan ninni kommer hit och lunchar. fina dagar. fina människor. fina jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad heter Alex på twitter då? DETTA MÅSTE UNDERSÖKAS!

2012-01-13 @ 11:19:34
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0