WHAT IT TAKES TO COME ALIVE

03 - En dålig vana jag har

pfft. EN?!
jaja, förutom att slänga alla kläder på mitt golv alternativt på lampor/klädhängare/fläkten om det är sommar, eller lämna kvar allt porslin jag drar upp i mitt rum och så det står där i sju år tills pappa lackar ur, så stänger jag av väckarklockan så att mamma och pappa ändå får väcka mig varje dag. och jag glömmer det mesta folk ber mig att göra, skickar inte in saker i tid men låtsas inte om det. och blir bossig när jag väl tycker saker är viktiga. sen spinner jag alltför ofta vidare på saker jag säger som folk redan skrattat åt, och upprepar alltid om folk säger fel eller råkar ge ifrån sig konstiga ljud.
aaa NÄMN FLER, NÄMN FLER.
råka visst bli en del. fast är väl bra att jag vet om dom själv istället för att endast alla andra människor i världen ska störa sig på mig.
hur som helst har jag inaktiverat min facebook och klagar än så länge inte över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0