GIVING IT UP, NOW YOU TAKE IT AWAY

lite såhär ser det ut inne i det där museet. radion står där jag mestadels sitter vid inomhusvistelse. mitt kontor, som jag sa till matilda idag. men det är inget kontor och hade jag ett kontor skulle jag inte säga det till nån.
gick vilse idag men tydligen går jag alltid vilse nu för tiden. idag var dock speciellt. jag gick i naturreservatet och sen hittade jag inte vart jag kom in. fick gå igenom en gård och allt möjligt, skrämma slag på lite får osv(ok det va dom jag leta efter hela tiden) men men ja. ingen såg mig och ingen skada skedd. 
jag går vilse hela tiden men det är väl helt ok för ibland måste man göra det för att i andra stunder kunna känna när man är på väg åt helt rätt håll. jag blev rödtonad i håret i lördags och det var kul och inte mycket annat med den lördagen var kul. aja hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0