MÄRKTE DU NÄR VERKLIGHETEN VANN?

 
jag bet nyss sönder någonting i min mun och jag vet inte vad det var. hoppas det var ett ufo pga hade varit kul. bettan pratade massa om ufon idag och jag skrev ca 11 A4:an i word och älskar mig själv och att jag skriver så mycket medan rebecca läser om mötley crüe. just nu hatar jag caroline af ugglas och en hel del andra saker, hade bästa mötet på länge för några timmar sen och är en bergochdalbana av feelings. a hejdå lol puss nej mm
 
det där skrev jag förra veckan
idag ska jag lägga upp bilder 

den här boken är bäst. kär i boken. bästa språket nånsin. 
 
det här ser man  om man sitter på bänken utanför museet där jag jobbar 

det här är museet där jag jobbar

här går man in

det här är japankatten som bor i traktorgaraget. han har en tvilling och en mamma 


det här är min pojkvän

det här är min snigelkompis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0