PEACEFULLY

haha är så kär i ed seriöst vill ba dö. sen är jag kär i emma watson på ewatson.devote.se också. och i matilda gustavsson(ja sorry matilda men kan ej sluta). i lina. i sophia som gav mig nummer till en gubbe istället för till josefin. "aej asså jag har ju aldrig kallats för lillan så det kändes som att det hamnat fel". jag är kär i rebecca pga hon pratar lika lite som jag. jag är kär i mina nya strumpor, min nya kjol och i eriks tröja. 
och jag är så jävla kär i att jag skriver igen. så jävla kär i det. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jonna, du gör mig alldeles rörd! Blir helt varm i kroppen av att läsa det här inlägget! Jag är nog lite småkär i dig också... :$ När jag är är hemma från pitten (Piteå) så ska vi hänga! Puss på dig sötnos!

2012-07-22 @ 15:24:00
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0