ALLT SKA VARA BRA ANNARS GILLS DET INTE

förra veckan när treorna hade utklädnadsshow och vi i KG10 hade "projektredovisningar"
hej kidz.
vad gör ni ens? vad gör jag ens? 
hemma själv en vecka tills de där som bor i samma hus som mig kom hem imorse. gladat mig hela veckan åt att årskurs 2 är slut och imorgon firar vi det med skolavslutningen och grillning med klassen. känner jag min klass blir vi väl två pers i slutändan men eeeeeeeeeeeh vi ska väl dra dit resten med våld. så att eh? annars då?
ser fina människor hela tiden och idag köpte jag en kjol på stadsmissionen. klippte min lugg igen också. "det här är sista gången" tänker jag varje gång men idag undrade jag om jag nog kommer ha kvar den för all framtid. a men typ.
hörs kidz.


a btw erik snodde min kamera också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0