THIS IS THE PART OF ME THAT YOU NEVER GONNA EVER TAKE AWAY FROM ME

och ja. nu försökte jag vara sådär übercool igen, men som bekant är jag inte så duktig på't.
har precis möblerat om mitt rum lite såhär på kvällskvisten och har nu inget bakom-sängen-utrymme att utnyttja för diverse saker som behöver gömmas. hm.
förutom att ha glidit runt i mössa hela helgen pga den alltför korta luggen så har jag skrattat mig hes tillsammans med bästis och fått den ena sockerkicken efter den andra. helt tomt på äventyrsfronten men vad gör det om hundra år.
om ett par dagar fyller denna bästis 18 och jag kommer då fira hennes födelsedag för tolfte gången. uscha mig. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0