STOCKHOLM'S COLD BUT I'VE BEEN TOLD I WAS BORN TO ENDURE THIS KIND OF WEATHER

hej! idag va jag i skolan fastän vi hade ledigt för nån i klassen hade fixat så vi fick jobba på valfri plats. bra va???<3
sen gick jag ner till stan och mötte erik och han tog ut pengar, sen träffa vi markus johanna och alex men alex drog ganska snart. asså jag skratta så mycket när han prata och ingen lyssna, hahahahahaha asså skratta ihjäl mig verkligen.
sen gick vi runt en stund och letade presenter till våra kompisar, men kan inte berätta vad, schhh hemlisar juxD. sen åkte dom andra till hälla och jag träffa amanda på cubus. så vi gick runt en stund i affärer och köpte typ en kjol och lite ringar och så :) jättekul verkligen! förutom att det börja regna då......
men ååå älskar mina vänner, världens bästa är dom <3
jaja nu ska jag titta på hannah montana och lyssna på onedirection, puss puss ha det så braa <3
p.s. ikväll ska jag på kalas!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0