FRESH TO DEATH AND SICK AS CANCER

gah
 
och jag vill nästan vara en sån som röker mycket. långa cigaretter, det kan se så jävla snyggt ut.
och jag börjar oroa mig och känna känslor jag tidigare bara hört om. vill nästan skita i allt och bara vara studerande för alltid.
och det blir fem månader imorgon och närmar sig tio månader sedan jag verkligen insåg vikten av vilka känslor man har. vad som jag behöver ta hand om, vad som behöver vara mitt. vad som ingen ska få ta sönder ens på oflit. 
 
såg sista twilightfilmen i fredags och kommer säkert aldrig se nån twilightfilm igen. bowlade igår och gav mig fan på att va bäst av 4 så blev det. och va lite sådär extra obekväm som jag blir när jag är trött och det va skönt att det va därför. tröttheten alltså. 
allt är så mkt när man är trött.
 
jag är trött mkt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0