DON'T LET YOUR HEART GROW COLD, I WILL CALL YOU BY NAME, I WILL SHARE YOUR ROAD

 
vill bara sitta i min säng med min livet deluxe-lista och göra fucking ingenting. eventuellt måla med tjock färg på tjockt papper. eventuellt äta godis. 

vill bara läsa en oändlig jävla bok i allt jag säger är sant-stil.
 
vill bara ha stora jävla tröjor och knästrumpor.
 
vill bara ha en jävla klänning och en jävla mössa och springa ut ur culturen och vara jävligt lycklig. 
 
vill bara vara chefsredaktör för en stor jävla populär jävla tidning som peppar varenda jävla människa att leva sitt jävla liv till det yttersta.

vill bara stå och vara nygift på den stora trappan som leder upp till operahuset i sydney.
 
vill bara sitta mitt i central park och ha picknick på mjuk jävla filt.
 
vill bara stå och titta på de där jävla körsbärsträden i jävla japan.
 
vill bara se jävla djur på den jävla savannen i jävla afrika. 
 
vill inte sitta i en jävla skola och stirra på den påtagliga jävla långsamheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0