GHOSTS THAT WE KNEW

Hösten är här. Den ruttnande hösten. Allt det fina verkar försvinna nu och kvar är mest det bruna och fula. 
Med hösten kommer mörkret, och med mörkret kommer alla funderingar. 
Den senaste veckan har varit fylld till bredden av dom.

Jag funderar över personlighetsbyten, stilförändringar och livet i allmänhet. Små tankar om hur jag ska spendera första dagen av mitt höstlov, stora tankar om vad jag måste ha åstadkommit i mitt liv för att våga dö. 
Jag är så sjukligt rädd för döden. 

 
Skrivet för 11 månader sedan. Aa fett. 
 
ÄR SÅ JÄVLA TOM PÅ ORD. har ingenting annat än gammalt att dela med mig av. panne lite. vill till italien nu men aaa en månad kvar. om vi ens åker panne panne panne aja hejdå 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men åh, jag vill också till Italien! :( Avis jag blir!!!!!!!!!

2012-09-26 @ 16:47:19
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0