WOULD HIDE AWAY AND FIND MY PEACE OF MIND

det är måndag och trots huvudvärk är jag glad idag. utvilad efter lugn helg i guess.
imorse klev en fin liten arbetarkille upp för min trappa till ytterdörren och knackade på. i mjukisar, fult hår och utan bh under t-shirten öppnade jag och ba hehe. varför är de mest attraktiva arbetarna hos oss tidigast på mornarna? vet ej hej.
igår red jag största hästen någonsin. träningsvärk i rygg och mage men det var roligt. hängde med så gott jag kunde i det där 5-meters galoppsprången. aja.
fredagen är happily ever planerad och från och med lördag har jag ansvar över 2 skygga katter. gu va spännande. livet yay, heh bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0