I don't care if Mondays black, Tuesday, Wednesday - heart attack, Thursday, never looking back

 
idag kan jag säga "jag åker nästa månad". 
det är så jävla freaky.
 
är fast i nåt slags halv-stress-psykotiskt-läge där jag mest går på maskin. får panikattacker som varar i nån minut ibland, samt resepeppsattacker (såklart!!!!!!!!!!!!) ibland. men mest bara på maskin. monotont. jaja jag vet inte. kanske så det ska kännas när man rycker upp sig själv ur tryggheten utan att ens vila upp sig innan? när man inte riktigt vet vad det är man lämnar, vad man kommer till eller vad det är man senare kommer hem till. 
 
pepphelg i alla fall med 2 födelsedagsfiranden och endagsroadtrip. vi håller oss till det så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0