jag vet en vän som är lika blåögd som jag, vi borde få det bra

 
har suttit i sisådär en timme och scrollat igenom mat & dryck-fliken i bloglovin. va ska man säga. i am who i am xD
det enda jag vill göra verkar vara att laga mat och ha yolobjudningar och ah typ det. dricka kaffe. sju sorters kakor.
 
 
 
och come give me love med ted gärdestad är ju så jävla bra. ligger på rygg som om min säng vore en grav med den på repeat flera gånger om. andas in texten och känner mig som om jag vore i livskoma. iofs är jag väl det, som utmattas av att bara tänka på att planera saker. hanna vill ut på reseshopping och jag vet inte ens om jag orkar peka på den resväska jag vill köpa. 
 
är himla hemmakär och ba oh daytime-tv mmmh. pappa har nästan börjat krama mig hejdå haha. jag har fått igång mitt nya bankkort i alla fall och känner mig himla vuxen med det. köpte chipsstjärnor som debut. 
 
 
 
och inte har jag fotat nånting heller haha jösses va kasst och imorgon är det sjukan och i helgen älskar jag allt. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

"va ska man säga. i am who i am xD" HAHA dina bildtexter gör mig knäsvag babe

2013-08-22 @ 15:30:36
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0