KRÄFTIS

när man bloggar så pass mycket som jag gör måste man berätta om alla events man besöker.
 
så här är lite fula bilder från johannas kräftskiva, snodda dirr från johannas facebook-album. 
 
här är typ alla som var med under kvällen utom jag och johanna bra kämpat med det thank you very much
 
här lekte vi lekar de var kul för jag höll i en och john kunde alla de fjolligaste låttexterna 
 
här är johan och emil som va i mitt lag. emil var allmänt bra under hela kvällen (t.ex. som bordskavaljer) och johan visste ingen vem det var 
 
här ville alex och kriv hångla i smyg
 
såhär fint blev det i mörkret!!
 
 
andra roliga saker var att alla ÄLSKADE VERKLIGEN ÄLSKADE min specialsangria och att kräftorna faktiskt hann tina innan det var dags att äta dom. att markus falsettade när han skulle hålla tal och att jag sprang i strumplästen både ute och inne hela tiden. att allt och alla var bra under hela kvällen eller i alla fall så länge jag var där och att erik kastade blommor på linus när vi var på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0