pigg:)

 
 
rymmer upp till mig för att glo på en datorskärm för snacket som går mellan generationerna över mig orkar jag inte riktigt med. känner mig helt slut och tror jag kommer bli sjuk ungefär i natt. jobbade fem timmar imorse och om 1,5 timme är det 5 timmar till. sen får vi se hur mycket jobby vill ha mig de närmsta 5 veckorna.
 
 
 
 
ganska bra ändå det här med att vilma fyller år så jag fick gogrillad mat till lunch och snart står kaffe och marängtårta på bordet. hade annars legat i sängen i 4 timmar och gråtit krokodiltårar för inga andra vill produceras av min trötta kropp. 
klänger på mormor och farmor för jag vet att vi kommer bara träffas ca en gång till innan jag åker. haha lilla mormor som inte riktigt fattar grejen. undrar varför jag måste åka så långt när det finns likadana hästar precis här i närheten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0