ALL EYES ON US

bitches excuse me for not telling all about my fab life. har ätit typ två bananer idag dvs fucking crazy. 
hatar att blogga när jag inte har nya bilder. fuck you erik.
 
men eh. tjo emma watson men kollade mina arkiv också :p
 
3e februari förra året var en fredag. jag tog bilder på mig själv i biblioteket/redaktion 3 i skolan medan det satt några människor från lajvverkstaden där och en av de grät. "what would dumbledore do" tänkte jag.

ett år innan dess hatade jag spanska och andreas skrattade åt att jag var dålig. publicerade en novell på dagboksbloggen av nån anledning. dagen innan hade ålga lärt sig vacker tass. 


OCH. dog lite nu. på ett bra sätt.
den 3e februari 2010 skrev jag detta: "Jag vill göra en egen tidning till exempel. Eller en film. Eller ett teveprogram. Radio?"
och som av en händelse har jag mer eller mindre prickat av alla de där i dagsläget. (hur mycket älskar jag inte min skola för det?)
 
cool story bro tjarrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0