CAN I KEEP YOU?

pga jag är er bästa instagrammare. 
 
men jorå. nurå. älskar livet? och gör en sån här
 

Summering, vecka 7:

 

Veckans humör: väldigt blandat. mycket oro. 
  samtidigt känns det som jag kommit på rätt sida om vissa saker. typiskt klyschigt såhär efter en olycka, typ "ahaa shit detta är vad life is all about" och typ, brytt mig mer om det jag borde bry mig om och mindre om det jag inte borde bry mig om. är det ett humör? lite sådär, klyschig och sårbar? och ganska glad? typ *carpe diem*

Veckans vill ha: mina gymnasiebetyg. pizza:/  té. 

Veckans köp: kan inte komma på att jag dragit mitt jävla kort nånstans denna vecka. pappa bokade londonresa för la familia idag, räknas det?


Veckans favoritplagg: bombartröjan jag fått av amanda. 


Veckans frisyr: ful utväxt, platt och äckeltrist


Veckans händelser: fick jobb. ETT JÄVLA JOBB. 
   tog vaccinspruta? min pizza förlorade mot eriks i vår pizzatävling? såg jättefina fotografier på utställning igår? aej fucking lugn vecka detta thank god for that. 

Veckans sämsta: att jag ca får yrsel efter varje måltid jag äter, oroar mig ca hela tiden för att förlora medvetandet, klarar fortfarande inte av att köra cups i rätt snabb takt. 


Veckans saknad: ett liv.
   skoja. 
   värme ca? snöar as i write tydligen


Veckans festligaste: så himla fiesta när jag hade på mig kavaj ca hela kvällen igår. pga fiesta dock. 


Veckans måltid: hemmagjorda pizzan i fredags omg ca bästa som finns ju


Veckans borde: överleva. 


Veckans godis: chokladhjärtana vi fick på skolan<3

 

och så fortsätter vi i samma lugna stil nu då. lever livet xD herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0