"tror du på slumpen?"

i fredags, den 8e, fick jag mitt livs första epilepsianfall. jag vet inte ifall det kommer upprepas, det vet ingen. men som ett äkta grey's anatomy-avsnitt åkte jag in på aktuten, fick en kanyl i armvecket och gjorde en skiktröntgen av hjärnan. låg inne i lite mer än ett dygn och fick lite minnesluckor hit och dit. 
aa det va kul.
 
gjorde tusen prover tusen gånger och inget farligt syntes i resultaten. och det återstår att se ifall det kommer göras någon mer uppföljning på det här än något telefonsamtal. 
 
men 6 månaders bilkörningsförbud i alla fall. förhoppningsvis kan det kortas ner till 4. men men. 
 
(obs tjockisar:D)
och jag tackar min skyddsängel hanna för att hon var med mig när det hände, tog hand om mina hundar, förklarade allt för ambulans- och sjukhuspersonal, eh räddade mitt liv typ. 
 
a bra då vet ni som läser detta. antar att ni är de som bryr er om mig osv. 
hörs puss herrå nu äre dags att börja carpa diem

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men säg walla? Hoppas du mår bättre nu, puss <3

2013-02-11 @ 16:45:02
URL: http://inteminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0