happiness hit her like a train

saker jag är arg över idag: 
 
1. kan inte se videos på min mobil. varken snapchats, facebook- eller youtubevideos.
2. råkade klicka "markera alla inlägg som lästa" på bloglovin. det va typ 650 stycken.
3. vet ej om grey och shepherd och alla kommer kunna köpa seattle grace hospital????
 
saker jag är glad över idag: 
 
1. alla fantastiska människor jag har i mitt liv inklusive asdryg syster 
2. gjorde hemmapizza till middag dvs gah så himla bra
3. igår bestämde vi resedatum. 23e september åker vi till australien. (obs detta kan komma att ändras men tills vidare är det den 23e sept som gäller) herre mitt liv så jävla pirrigt.
 
och annars är det väl att jag har haft en perfekt helg och har en jävligt bra vecka framför mig, följt av påsklovsvecka, följt av londonvecka. 
 
så för att summera detta på nåt vis....
   alltså jag vet inte med er men har jag inte älskat livet tidigare detta år så gör jag fan det idag. så himla himla mycket. 
 
 
CARPE DIEM HÖRRNININININI VA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0