what is up

 
en får ta tusen bilder med cam. EN FÅR DET.
(en får även se ut som valfri person i lillasysters ålder)
 
så jag har vart hos tandläkaren och de konstaterade att jag har en vidsomstand som inte behövs på vänster sida och jag bara NÄHÄ. så den ska tydligen ryckas ut på tuturutu, fredag den 13e. kalas. 
 
har lockat håret på den dötid som varit sedan dess och de ser fantastiska ut i spegeln men tydligen hemska i kameran mvh klassikern så inga fantastiska porträtt på mig idag heller. cam snäll dock. har för övrigt sån stor lust att ta med kameran på jobbet och fota tanterna och gubbarna? så fina ibland? med hårspännen i grått lockigt hår och blåblommiga blusar. aaa eller randiga skjortor med stickad väst. 
 
ska ta hand om rastlösa hundar och försöka vara helglad idag. har ju ändå klänning och inte träningsbyxor och arbetsskjorta på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0