så hamnar man här igen

 
men det är nåt med lediga dagar som göra att jag fastnar i köket (efter att jag fastnat i tv-soffan genom greys. private practice, desperate housewives. hell's kitchen och ellen).
har senaste timmarna marinerat fläskkarre, kycklingfiléer, lagat lunch till mig själv och så förberett för de två fantastiska salladerna vi ska ha till köttet sen. 
och det pappa bad mig göra? "köp fläskkarre till ikv". evigt överpretentiös. 
 
men liksom.
huvudet gick igång och jag ba mmmmmh mangoavokadohalloumi- samt fetavattenmelonolivsallad KOM IGEN
 
sen ska vi på utomhusbion som västerås stad har dragit ihop och TJA va mys det kan bli hoppas hoppas.
 
och så igår???????????++ har längtat foreverz efter de där sourcream&onion-ringarna som är estrellas ASFETA nyhet på tv.
 
det.äckligaste.jag.ätit.
 
dog av sorg
 
sen återuppstod jag
 
hejdå 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0