semester

har givit mig själv en veckas semester. EN VECKAS ROADTRRRRRRRIP.
aaa förutom idag när jag ju jobbar 11-21 ehehe. 
 
OBS att alltid börja "sovmorgnar" med frukost som innehåller 340 kilo örtsalt på tomatmackor och så 3 koppar kaffy. behövs när hösten smyger sig på. som den ju gör...året om
 
 
(höstshopping i veckan, höstshopping som e den beeesta)
 
(lol.)
 
 
aja.
ska krama på mina gamlingar idag för de blir så glada när jag kommer och jobbar hos dom. jag ger alltid mest efterrätt, stänger dörrarna så fort det blir en aning svalt plus spelar musik och ger konjak till de som behöver sånt. 
   det är viktigt.
 
 
a hej
 
detta va en annan roadtrip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0