hej

vad har ni gjort här, undrar jag när jag ser besöksstatistiken.
men hej iaf, kul att folk tjuvkikar här. haha
 
blogga alltså. satt och gick igenom 16000 missade inlägg på bloglovin och kände suget. 
men nja. har varken vettig mobil, kamera eller dator. såååå fett pepp nja.
 
varit hemma i tre veckor på tisdag, och det är då jag börjar nya jobbet. så skönt att komma igång med ett liv igen. det finns en gräns där vardagen inte längre orkar guldkantas av typ knäckebröd och tv-zappande. 
 
lol vem försöker jag lura. men 24 finska gubbar och gummor ska bli mina nya bästisar, i alla fall tills jag vet vad mina drömmar består av. 
 
gjorde om på rummet ikväll. blä. längtar till eget place, ny inredning,  nytt allt. men detta är väl helt ok mys så länge. det är skönt att vara här. (bra att en städar vettigt.)
 
åh sarah kom ut ikväll. tjarrå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0